Chcete pro sebe,Vaší firmu nebo živnost nějaký leták nebo plakát,který by dokázal na sebe přilákat dostatečnou pozornost a v nejlepším případě i svého čtenáře přiměl k tomu,aby si otevřel internet a podíval se na Vaše webové stránky a v nejlepším případě u Vás rovnou i nakoupil nebo se alespoň zastavil a prohlédl si Váš sortiment zboží nebo nabídku Vašich služeb??? Tohle je přeci snem každého podnikatele,zázračný leták,který tuto náročnou a složitou práci zvládne pokud možno co nejlepším způsobem.
V dnešní době nepřeberného množství tištěné reklamy,která nás každý den zahlcuje v poštovních schránkách,reklamních stojanech v každém nákupním centru a celkově všude,kam se jen podíváme,je důležité dokázat zaujmout. Je prokázáno,že každý z nás projíždí právě tuto tištěnou "poštu" zůstaneme-li u poštovních schránek velice rychle a pokud nás na první pohled čímkoliv reklamní leták nezaujme,okamžitě se na něj přestáváme soustředit a svojí pozornost už věnujeme dalším tiskovinám,které se na nás vysypaly z poštovní schránky spolu s tímto námi "neosloveným" letákem. A právě tady může dojít zároveň i ke druhému zklamání z pohledu podnikatele jehož leták přistál v naší schránce a to právě v ten moment,když jsme listovali mezi letáky a leták,který měl zaujmout a nezaujal a to třeba i v případě,že jehož obsahem bylo zboží nebo služby,které právě sháníme a jen díky špatnému grafickému zpracování letáku jsme zároveň ani neprodali svou službu nebo zboží,dochází i ke druhému největšímu zklamání.
Právě na tohle je důležité myslet už od samého začátku,kdy se tvorba úspěšné grafické podoby začíná přetvářet z nápadu do reality. Právě na tyto aspekty vždy pamatujeme a z nich především vycházíme,abychom se těmto situacím do budoucna vyvarovali. Jsme si totiž vědomi toho,že dobře zpracovaný leták,plakát nebo jinak vytvořená tiskovina sloužící za propagačními účely,je kolikrát lepší a levnější jak obchodní zástupce,který do podniku přináší další náklady spojené s jeho fungováním (paušál za telefon,doprava,své osobní ohodnocení....) a to vše lze ušetřit jedním úspěšným grafickým zpracováním Vašeho budoucího reklamního letáku,plakátu,firemního katalogu nebo prospektu.
Není složité se dlouho přesvědčovat,stačí otevřít pouze poštovní schránku a .....