Úvod Mail Sitemap
hpshls
logo_seo_optimalizace.pngLogo2

Seo optimalizace pro vyhledávače "ukažte se světu"

 

Co je to vlastně SEO?

 

SEO je zkratka z anglického „Search Engine Optimization“ - česky „optimalizace pro vyhledávače“. Optimalizací stránek pro vyhledávače se rozumí předělání stránek (nebo vytvoření stránek nových) tak, aby se líbily vyhledávačům (Google, Seznam, Atlas …)


Je důležité, aby se stránky líbily vyhledávačům?

 

Ano. Když se budou stránky líbit vyhledávačům, umístí se vysoko ve výsledcích vyhledávání na určitá klíčová slova. Tím se stránky více zviditelní ve výsledcích vyhledávání a uživatelé internetu na ně budou více klikat. Přes vyhledávač se tímto způsobem dostává na průměrný web zhruba 80% nových návštěvníků. Bude-li web dobře optimalizovaný podle zásad SEO a bude obsahovat kvalitní informace, je vysoká pravděpodobnost, že se zalíbí vyhledávačům a tím na sebe dokáže přivést mnoho nových návštěvníků.

 

seo.png

Jaké stránky se líbí vyhledávačům?

 

Především ty, které jsou oblíbené mezi uživateli. Smyslem všech vyhledávačů je profiltrovat veškeré stránky na internetu podle kvality a zobrazovat tak uživateli stránky pro něj nejužitečnější a nejpřesnější svým obsahem. Podle kvality obsahu a užitečnosti z něj vyplývající vyhledávače řadí stránky postupně za sebe. Dalším důležitým faktorem, kterým se zabývá SEO je také forma zvýrazňování témat zveřejňovaných na stránkách na které je také kladen velký důraz z pohledu výsledně dosažených pozic.

 

Kolik lidí kliká na 1. pozici?

 

Čím výše se web umisťuje ve výsledcích vyhledávání, tím více si jej uživatelé všímají a tím více na něj klikají. Nejoblíbenějších je mezi uživateli internetu prvních 10 míst ve výsledcích vyhledávání na konkrétní hledaná klíčová slovní spojení. Zde se pohybuje 90% všech uživatelů a už jen zbylých 10% uživatelů pokračuje na další stranu případně ještě dále. Mnohem oblíbenější jak přechod z první na druhou stranu mezi uživateli je hledání na jiné slovní spojení.

 

Analýza klíčových slov

 

Analýza klíčových slov znamená určení nejoptimálnějších slov a slovních spojení, na které se bude web optimalizovat, aby v budoucnu dosáhl co nejlepších výsledků. Je důležité hned na začátku při analýze klíčových slov vybrat jen ty klíčová slova a slovní spojení, která nejvíce stránky vystihují, a je zde předpoklad, že přinesou úspěch. Při špatném výběru klíčových slov a slovních spojení dochází k nemožnosti dosažení kvalitních výsledků na internetu.

 

Z naší tvorby webových stránek vybíráme:

Papírové ručníky


Datum realizace: srpen 2009
Klient: ACTAPOL s.r.o.
URL klienta:
http://www.papiroverucniky.cz
O klientovi ACTAPOL s.r.o.
ACTAPOL - úklid a hygiena budovÚklid kanceláří a hal, úklidové a čisticí práce po řemeslech a speciální úklidové služby. Provádíme čištění koberců, mytí oken a výloh, strojní mytí podlah. Nabízíme čisticí a úklidové prostředky ECOLAB, Tork a Taski. Papírové ručníky, ubrousky Tork.   Pro našeho klienta jsme vytvořili internetový obchod (eshop), který je postavený na redakčním systému vytvořeném přesně na míru. Eshop je díky své pohodlné administraci jednoduše ovladatelný a správce stránek tak může velice jednoduše přidávat, odebírat a upravovat veškeré zboží. Eshop je dále vybavený rozhraním pro odlišné nastavení malo a velkoodběratelů. Vystavování akčního zboží, výprodeje, informování svých zákazníků rozesíláním novinek přímo ze stránek a spoustu dalšího nabízí právě tento eshop.  
Chtěli byste mít taky takové nebo třeba úplně jiné webové stránky?? ... kontaktujte nás a všechno ostatní už nechte na nás.
...
tvorba webu
© 2010 Svět Firem.cz - Tvorba webových stránek
CS EN